tirsdag den 8. marts 2016

At give slip.....

Det er svært og jeg er ikke klar endnu til at give slip på bloggen her som har fulgt mig i over 10 år.

Men....for der er jo et men, jeg synes aldrig jeg har tid til at skrive noget længere. Jeg skriver ofte indlæg i hovedet, men når jeg så sidder foran computeren, er enten de eller tiden forsvundet.

Det er jo heller ikke envejskommunikation, for jeg vil også gerne forbi andre blogs og lægge en lille hilsen, men tit bliver det ikke til noget som helst. Jeg kommer måske forbi, læser lidt, men så er der et eller andet, der gør at jeg ikke når kommentaren.

Mange er rykket på instagram, det er jeg også, men jeg får ikke postet ret meget - gosh, hvor det her lyder ynkeligt.

Det er det heldigvis ikke for jeg har jo et godt IRL-liv og det er jo trods alt, det, der er det vigtigste.

Ønsker jer, der stadig hænger på herinde en fantastisk dag i såvel blogland, på instagram, men allermest i den virkelige verden

7 kommentarer:

  1. Jeg får heller ikke postet så meget mere, men jeg tænker at lidt er bedre end ingenting.. :-)
    Instagram gider jeg ikke rigtig, ved ikke hvorfor, men facebook bruger jeg også. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan jo høre, jeg ikke er den eneste, men jeg synes nu alligevel, at i andre er mere flittige ved tasterne ;-).

      Slet
  2. Det er det samme her. Det er ikke emner der er mangel på, men tiden. Jeg er ikke på IG, men har dog en FB-profil, som jeg slet ikke får besøgt. Den tid jeg kan afse bliver brugt på bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en fornuftig beslutning, synes jeg - og hvad er det dog med den tid, der bare forsvinder som dug for solen?

      Slet
  3. Bloggene og bloggerne giver generelt indlæg med mere dybde. Jeg personligt har generelt svært ved at orke Facebook i større portioner og IG har jeg aldrig brugt.

    Det er jo ikke nødvendigvis antallet af indlæg, som afgør blogkvaliteten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, det er ikke antallet, men omvendt synes jeg godt der må være en vis kontinuitet, som jeg har svært ved i øjeblikket, men måske en dag igen?

      Slet
  4. Måske kommer du igen en gang? Måske kommer lysten tilbage? IG har jeg slet ikke lyst til at prøve. Hvis ikke jeg kan bruge mange ord, vil jeg hellere helt holde mig væk.

    SvarSlet