mandag den 26. februar 2018

Så er det mandag

Nu er det mandag og så kunne jeg jo meget passende starte "kuren" ligesom så mange gange før.

Den der evige kur, som bare ikke giver det ønskede resultat, fordi viljen, motivationen og energien ikke altid er der til det

Den der kur, hvor jeg ønsker at have en flad mave, når badesæsonen starter

Den der kur, hvor jeg ønsker at føle mig bedre tilpas i min krop

Den der kur, hvor jeg tænker, at 5 kg ville hjælpe på den der BH-delle, som mange af os kender

Den der kur, der gør, at jeg vil have bedre samvittighed overfor min krop

OK, guys...eller girls, nu gør jeg det altså - jeg råber ud til jer, her på siden, helt offentligt, at jeg starter i dag, mandag...den værste dag af alle. I bund og grund er det jo kun et spørgsmål om at lukke munden og sige nej tak til alt det syndige.

Jeg ved, at det ikke bliver nemt, for det er ikke nemt, når hormonerne delvist har forladt kroppen og efterladt den i overgangsalderen.

Men for søren, det er da mig, der styrer min krop og ikke noget som helst andet. 

Så i dag - mandag den 26.2.18 er min vægt

70,6 kg

Og mit mål er foreløbig et vægttab på 5 kg

Hvor længe det skal tage, har jeg ikke helt afgjort, men et sted mellem 5-10 uger, må være fint, for jeg skal egentlig slet ikke på kur, jeg skal bare dyrke mere motion og spise mindre kage og chokolade. 

Faktisk spiser vi rigtig sundt til hovedmåltiderne, men alt det "løse", det er det, der ødelægger det for mig. 

Hvis du vil være med, skal du være velkommen, så kan vi heppe lidt på hinanden :-)

Og hvis du har nogle gode råd, så hører jeg også gerne dem :-)





2 kommentarer:

  1. Åh, jeg er i den grad med - mit mål er sådan cirka din startvægt. Det er bare SÅ svært med mine sidste fire kilo, mens det gik ret nemt med de første 13.
    Pøjpøj med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. 13 kg - wow, hvor er det godt gået. Også pøjpøj til dig med de sidste 4 ;-)

      Slet