søndag den 31. januar 2016

Ja, det er jo weekend.....

Og dermed spiser jeg nok også lidt mere end jeg ellers ville.

Synes dog ikke jeg har kastet mig voldsomt over hverken mad eller søde sager, men sagen er at jeg i dag trådte på vægten og "lige" havde taget 900 gram på siden fredag morgen. Det var nok pizzaen i går!

Argh....skal man virkelig leve af gulerødder og vand, når man har passeret de 50, for ikke at tage på?

Nå, solen skinner og jeg må ud på en lang gåtur og så ellers springe over de usunde ting.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ting sætter sig på sidebenene, bare man tænker på dem!
    Det er ikke fair, men jeg tror, at der er noget, der fortæller os, at vi skal være en smule polstrede, så vi ikke så nemt brækker noget, når vi falder, for det gør vi nemlig også meget tungere på den anden side af 50. Og 60. og ...

    SvarSlet
  2. godt råd : lad være med at veje dig hver dag og gør fredag til ugentlig vejedag :-) Så kan du nå at rette op på weekendens udskejelser

    SvarSlet