fredag den 29. januar 2016

Fredag = Store syndedag

Jo, man må godt....synde en gang imellem og med et vægttab på 1,8 kg siden mandag lod jeg mig rive med af en lækker middag med en gang is til dessert.

Til gengæld sprang jeg kagen over på arbejde i dag til meget, meget stor undren for kollegaerne. Tror faktisk aldrig de har hørt mig sige nej til kage, men underligt nok er det - i hvert fald i øjeblikket - nemt at sige fra og det er rart og skal udnyttes så længe det varer.

Til gengæld valgte jeg den lækre middag til og nød den :-).


2 kommentarer:

  1. jeg var så glad over at jeg havde tabt mig i en uge, hvor der havde været for lidt motion og lidt for meget knækbrød med ost, så jeg spiste kager på arbejdet i går aftes :-)

    SvarSlet
  2. God belønning :-). Men mon ikke knækbrød med ost hænger sammen med travlhed og dermed en hulens masse skridt?

    SvarSlet