mandag den 12. marts 2018

Wauv....hvor var det barnligt ;-)

På vores lokale station (jep, nu handler det igen om transport) er der helt fine p-pladser, men desværre ikke nok, så derfor vælger folk at holde i vejkanten. Desværre er p-pladsen ikke indrettet til dette, så hvis man har en bil i almindelig mellemstørrelse kan det nogle gange være umuligt at få den bakket ud fordi de andre biler holder bag én.

Jeg har 2 gange måttet holde og vente på at bilen ved siden af eller den der holdt bag mig blev fjernet - og lad mig være ærlig....jeg bliver ikke på nogen måde i godt humør af at sidde og vente 20-30 minutter på at kunne få min bil ud og komme hjem.

Forleden kunne jeg lige akkurat knibe min bil ud - der var max 2 cm jeg kunne passere på, men man kender jo sin bil, så det lykkedes selvom det var lidt risikabelt, da der var isglat.

I dag holdt der en bag mig - heldigvis havde jeg bakket ind så jeg kunne godt komme ud, men hende der holdt (ulovligt) bag mig valgte at køre ind på p-pladsen ved siden af mig for at vende. MEN så længe jeg holdt på pladsen havde hun ingen chance for at komme ud for der holdt endnu en bil bag os. Hun kørte frem og tilbage mange gange og i stedet for at køre, valgte jeg at ringe min datter op og lige småsludre lidt med hende. Konen i bilen ved siden af blev tydeligvis mere og mere irriteret og måtte til sidst opgive....så holdt vi der nogle minutter mens jeg talte færdig med datteren.

Jep, det var barnligt - jeg kunne bare være kørt og have talt med datteren over Bluetooth, men jeg håber damen i bilen fattede hvor ufattelig dumt det er at parkere på den måde.

Og selvom det var barnligt var det nu alligevel en lille hævn for de gange, jeg har siddet fast - man har vel også lov til at være bare lidt barnlig selvom man har passeret de 50 ;-)


2 kommentarer:

  1. Hahaha - elsker bare den slags - og ja, jeg er også barnlig i den retning. Damen har helt sikkert tænkt over det, for hvis hun havde haft medhold i henhold til loven, så havde hun nok bedt dig om at flytte sig.
    Når det er sagt, er det bare ikke i orden, at 'man' gerne vil have os til at tage offentlige transportmidler og så samtidig forhindrer os i det pga. manglende pendler-parkeringspladser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt jeg ikke er de eneste ;-). Og ja det burde ikke være parkeringsforholdene der hindrede brug af offentlig trafik

      Slet